Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har min dotter på 5 år lärt sig ett av livets mysterier och hon tog det som helt självklart.
Var närvarande vid en betäckning och hingsten stoppade in sin "snopp" så det skulle bli fölbäbisar.
Hur har ni introducerat blommor och bin och vid vilken ålder på barnet?
Min son är 5,5 och är ännu inte introducerad . Jag har dock försökt förklara hur det blir föl med hjälp av semin, och i år ännu värre - embryotransfer... Tror ni det är lätt eller svårt .
Hon fick ju nyligen en lillebror och har varit lite bäbisfixerad
Nu fick hon veta hur det går till också. I mitt tycke tog hon det inte som något konstigt alls. Man behöver en mamma och en pappa.
Pappan stoppar in snoppen (enligt henne bor det pyttesmå bäbisar i snoppar och helt fel är det ju ite)., så bäbisen hamnar i mammans mage, där den kan växa.
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Ekonomi & Juridik Passet säger ju ingenting om själva hästen egentligen (alltså ev skadehistorik osv).
Jag köpte en häst som var importerad (spanska...