Bukefalos 28 år!

Blommor och bin

Status
Stängd för vidare inlägg.

älgen

Trådstartare
Nu har min dotter på 5 år lärt sig ett av livets mysterier och hon tog det som helt självklart.
Var närvarande vid en betäckning och hingsten stoppade in sin "snopp" så det skulle bli fölbäbisar. :D

Hur har ni introducerat blommor och bin och vid vilken ålder på barnet?
 
Sv: Blommor och bin

Tänk om man kunde fixa det så lätt. Kanske man ska planera in en tur till nåt stuteri (med naturlig betäckning) när barnen är i den åldern!
 
Sv: Blommor och bin

Min son är 5,5 och är ännu inte introducerad :p. Jag har dock försökt förklara hur det blir föl med hjälp av semin, och i år ännu värre - embryotransfer... Tror ni det är lätt eller svårt :rofl:.
 
Sv: Blommor och bin

Hon fick ju nyligen en lillebror och har varit lite bäbisfixerad :D

Nu fick hon veta hur det går till också. I mitt tycke tog hon det inte som något konstigt alls. Man behöver en mamma och en pappa.

Pappan stoppar in snoppen (enligt henne bor det pyttesmå bäbisar i snoppar och helt fel är det ju ite)., så bäbisen hamnar i mammans mage, där den kan växa.
 
Sv: Blommor och bin

Transfer gör ju inte saken lättare..

Försök au naturell istället :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 795
Senast: Buzzter
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 825
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 700
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 207
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp