Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag nämnde vid ett tillfälle att jag kunde klippa ihop en film med bloopers då jag rider Senioren. Jag har faktiskt gjort det nu. Vid ett tillfälle kom nästan en avramling med på bild men @Tranan släppte kamerans avtryckare när han såg att det var på väg åt fanders. Jag har hunnit åka av Senioren 5 gånger. Senast var i somras när han skyggade för en liten fågel :grin:. Den gången landade jag mjukt i alla fall, till skillnad från när jag åkte av på grusvägen.

Här är allt det där som inte riktigt blev som det skulle och som fastnade på film:

 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag är det sjätte dagen jag tar medicin. Hittills har jag inte fått någon av de biverkningar som nämns i bipacksedeln. Däremot känner...
Svar
12
· Visningar
1 173
Senast: Maoam
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 153
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag tycker ju att jag har skalat ner mitt liv rejält, släppt en massa saker på min to-do-lista, för att bara göra sådant jag verkligen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 929
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 065
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp