Bluetooth-högtalare? Bra ljud?

Rosett

Trådstartare
Vill kunna lyssna på musik från dator och telefon utan lurar så funderar på att köpa en Bluetooth-högtalare. Nån som använder såna, är det bra ljud?
Min lägenhet är liten så dator/telefon kommer aldrig att vara längre bort än 5-7 meter.
Vill helst inte ha fler sladdar över golvet så därför Bluetooth. Trådlöst kan väl också vara ett alternativ, kanske ... men vet inte om min dator och tfn funkar med trådlösa högtalare.

Kanske går att använda TV:ns högtalare iofs? Har inte kollat upp det. Nån som gjort så?
 
Jag köpte ett par billiga från clas ohlsson,helt ok ljud faktist,och det går att spela relativt högt utan att det slår igenom om man mot förmodan vill det. Jag är mycket nöjd då jag i princip alltid har musik på i bakgrunden, Räcker ganska långt också,har ett tvåvåningshus på 170 kvm, och jag kan spela från varenda rum utan problem. (kör spotify genom mobilen)
 
Jag har en solemate från Jabra. Den är kanonbra! Bra ljud, bra räckvidd, litet format. Brukar ha med den på jobbdagar i stallet och på fest, tutar på ordentligt över halva bygden ;)
 
Min pojkvän köpte en från Bose - fråga inte om modell.. men vilket fantastiskt ljud från en liten högtalare.
 
Ja Bose har jag läst är bra. Vet du vad den kostade?

Han säger att det enda man behöver känna till om högtalare är Bose :D Hur mycket han kan om dom egentligen vet jag inte.

Den han köpte kostade typ 2000. Det fanns en mindre för 1000 också. Grymt ljud i den.

Såg nu när jag anslöt telefonen till min högtalare att den hette Bose soundbar II mini eller nåt liknande :p
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle vilja ha en högtalare till min mobil så jag kan spela musik hemma utan lurar, och också kanske ha den som radio. Jag tänker...
2
Svar
26
· Visningar
1 523
Hemmet När jag var liten hade vi en stereo i vardagsrummet med hyfsade högtalare som kan kunde lyssna på musik på på hög volym och bra ljud...
2
Svar
28
· Visningar
1 736
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 914
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 385
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp