Bluetooth? Vart beställer man?

doglover

Trådstartare
Billigast? Tänkte billigast i frakt och produkt. Det finns ju så många sidor att välja mellan!

Jag har ingen bluetooth inbyggd i datorn, så för att få över bilder etc från mobilen måste jag skaffa mig en bluetooth. Har ingen skiva eller kabel till mobilen och det finns inga program att ladda ner.

Den måste fungera till 32 bitars Vista.

Sv: Bluetooth? Vart beställer man?

Teknikmagasinet har en för 199:- För jag antar att det är en sån bluetoothadapter som man stoppar in i usbn som du vill ha?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 813
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 287
Senast: Gunnar
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 868
Senast: TinyWiny
·
Relationer Med risk för att detta blir väldigt långt, så ber jag redan nu om ursäkt. Jag har för några veckor sedan brutit med min särbo. Det gick...
Svar
18
· Visningar
2 966
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka