miniea

Trådstartare
Har nyligen köpt en ny telefon som har bluetooth och tänkte överföra lite musik från datorn, men det funkar inte. Datorn är en laptop som är ca ett halvår gammal och har en knapp med bluetoothsymbolen på, men när man trycker på den kommer texten "ingen enhet" upp. Bluetooth finns dock under kontrollpanelen, och där kan man söka efter enheter. Har försökt kontakta datorn från telefon och vice versa, men de hittar inte varann. Kan det vara så att min dator saknar bluetooth trots att knapp och program finns?

Sv: Bluetooth

Kan det vara så att min dator saknar bluetooth trots att knapp och program finns?
Svar: Ja.
Så var det på min, det är förberett så man kan köpa bluetooth modulen i efterhand. Tänkte fixa till min, men det skulle bli så pass dyrt att det inte var värt det, så det blev en usb istället.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 761
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Min dator har kraschat!! :eek: ... Fick en ny laptop, Lenovo modell dyrare, av pappa strax efter jul, i början av januari nu 2019. Allt... 2
Svar
22
· Visningar
5 126
Senast: Hejsan.
·
IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
707
IT & mobiler Har köpt ny mobil efter snart två år med min gamla. Inte självvalt utan den har gett upp. :meh: Kopplade mobilen med datorn och...
Svar
4
· Visningar
589
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka