blundstone + chaps till tävling?

I

Ikaros

Hej, jag undrar om man får tävla på en lokal dressyrtävling med "blundstone"skor och hööks stövelskaft, CRW® GAITERS?

mina läderstövlar har gått sönder olyckligt nog till när jag ska tävla i helgen... :(

tacksam för svar!
 
Sv: blundstone + chaps till tävling?

dressyr-TR säger att du på lokaltävling får ha jodphursskor och shortchaps utan fransar.
Stövelskaft räknas som shortchaps så de får du ha. Vad gäller skorna så beror det på om de ser ut som jodphursskor eller inte.
 
Sv: blundstone + chaps till tävling?

jo men det är vanliga stallskor, de heter väl jodphurs.. ;) tack för hjälpen!
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 118
Senast: Cambrie
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 145
Senast: super
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 154
Senast: QueenLilith
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 994
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp