bockande fullblod

Sv: bockande fullblod

När han bockade gjorde han det samtidigt som han gick bakåt, så när jag drev framåt blev resultatet att han stod stilla och bockade :o

Skönt att höra att din häst bara slutade så där av sej själv efter ett tag, hoppas min gör det också :)
 
Sv: bockande fullblod

För den som undrat så kan jag nu tala om att han inte bockat ett enda dugg sen vi bytte till en sadelgjord med resårer på bägge sidor trots att han nu går lika mycket som innan. Bad hovslagaren kolla ryggen när han ändå var här häromveckan och han kunde inte finna att han hade någon reaktion vare sej i ryggen, rumpan eller i ben och hovar.
 

Liknande trådar

Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
685
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 329
Senast: SiZo
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 346
Senast: Sirap
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
593
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp