• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Tarzzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 887
T

Tarzzan

Vad har ni för några boktips om graviditet och barn.
Sådanna som det står saker som är bra att tänka på, hur man skall göra mm mm.
Tänkte införskaffa sådanna innan man blir gravid, så man vet lite mera om saker och ting.

Så man inte står där när barnet är fött och vet varken ut eller in:crazy:

Sv: Böcker

En bok som jag tyckte var helt underbar var "På smällen" av Ann Söderlund och Hannah Rosander. Den var rolig och humoristiskt samtidigt som den gav många bra tips. Den var min bibel under graviditeten.

Jag har en bok som heter Nya Bebishandboken 233 vanligaste frågorna på BVC. den tycker jag är jättebra om ma funderar över prickar, amning, skrik osv..

En bok som jag tyckte var helt underbar var "På smällen" av Ann Söderlund och Hannah Rosander. Den var rolig och humoristiskt samtidigt som den gav många bra tips. Den var min bibel under graviditeten.
Den har/hade jag också. Kanonbra. Sen har jag också "Att föda" av Gudrun Abascal. Tyckte den var superbra för att förbereda mig på precis allt gällande förlossningen.

Liknande trådar

Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
18 762
R
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 387
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 564
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
1 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Köpa husvagn
  • Tips för att få bort röklukt
  • Vab eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4