Började plötsligt kana på rumpan

Ireland

Trådstartare
Min 4 mån valp började nu bete sig skumt. Vi tog en sovmorgon han och jag, eftersom det har varit mycket kalas mm hela helgen och han var trött. Sen när han fått sin frukost och vi skulle gå ut en halvtimme senare så ville han inte gå, började gnälla, bita sig vid svansen. Sprang fram till mig och la sig vid mig och jag kunde inte se eller känna nånting. Sen börja han kana på rumpan och var helt förtvivlad. Fick in han igen och sen la han sig under sängen (där han brukar sova) och vill inte va med. Han har varit ok hrla helgen, bara lite trött men inte så konstigt eftersom han inte har sovit så mycket som han brukar.
Han är reg avmaskad. Vad kan det bero på? Ska jag åka in med han till vet?
 
Sv: Började plötsligt kana på rumpan

Kan han ha ätit någonting dåligt? Sådär brukar de bli när de är dåliga i magen och har problem med att skita ordentligt.
 
Sv: Började plötsligt kana på rumpan

Kan säkert ha hänt att någon har smitit åt honom något olämpligt på kalaset igår. Men efter att han väl bajsat så blev han faktiskt bättre :bow:
Så det var nog att han var lite hård i magen eller nåt.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har noterat en förändring i min hunds beteende senaste månaderna. Hon är nyss fyllda 1 år, och har under hela sin valptid sovit bra...
2
Svar
20
· Visningar
14 254
Senast: Pilot
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Träna!”, säger de. “Det är superviktigt och bra för i princip ALLT!” Jo, jag vet. Jag är egentligen en sån som GILLAR att träna på gym...
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 126
Senast: Ramona
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 138
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp