Bukefalos 28 år!

Börjat bajsa inne?? Hjälp!!

chilling

Trådstartare
Min hund som är sex år (blir sju år i år) har bajsat inne två nätter i rad! Han går ut tidigt på morgonen och sent på kvällen så det är ingen lång tid på natten som han är inne. Naturligtvis går jag med hunden fler gånger på dagen men det intressanta här var kanske kvälls och morgonpromenad.
Vad kan det bero på?? Skulle ni åkt med er hund till veterinären om den gjor så?? Hunden har aldrig tidigare bajsat inne förut och han skämdes väldigt på morgonen när jag hittade bajset.
Han har inte ätit något annat än hans vanliga mat och bajset var "normalt".
Varför gör han så?? :(ska ringa och höra med veterinären imorrn om han kan få komma på en koll.
 
När får han mat på dagen? Om ett av ( eller det enda) hans mål ligger sent på eftermiddagen så kan det bli så att han behöver bajsa på natten. Lägg målen tidigare. Han ni nyligen bytt foder?
 

Liknande trådar

Hundträning Har en söt liten chihuahua som tidigare bajsade inomhus ofta men efter mycket ansträngningar blev hon bättre och började visa tydligt...
2
Svar
35
· Visningar
4 071
Senast: mysboll
·
Hundhälsa Idag fick min stövarhane på 6 år åka in akut till veterinären, med vad jag trodde var kraftig buksmärta (sa innan jag åkte till min man...
Svar
12
· Visningar
2 371
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 657
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 121
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp