Börjes produkter.

I

Isbiteen__

Jag undrar ifall börjes ridbyxor, för 249 kr är bra?
Några som har såna ?..
Och hur dom är i storleken, jag har två ridbyxor i från hööks.
Och samma storlek i dom båda.
Men hur är börjes ?
Kan man chans på att ta samma storlek, ifrån börjes som man brukar ha i hööks ridbyxor?.

Ska köpa ett par billiga, o ha.
Rider mest i skogen, och så.
Och har köpt billiga ifrån hööks o dom håller as bra.
Och är sköna ,dessa är helskodda för 249 kr.
Finns i katarlogen, och på deras hemsida.
Ska ev köpa gråa, hur är dom?
Bra kvalité ?
Små,lagom i storleken?
Ska man satsa på vanlig storlek,större eller mindre?

Tips! Tack
 
Sv: Börjes produkter.

Jag undrar ifall börjes ridbyxor, för 249 kr är bra?
Några som har såna ?..
Och hur dom är i storleken, jag har två ridbyxor i från hööks.
Och samma storlek i dom båda.
Men hur är börjes ?
Kan man chans på att ta samma storlek, ifrån börjes som man brukar ha i hööks ridbyxor?.

Ska köpa ett par billiga, o ha.
Rider mest i skogen, och så.
Och har köpt billiga ifrån hööks o dom håller as bra.
Och är sköna ,dessa är helskodda för 249 kr.
Finns i katarlogen, och på deras hemsida.
Ska ev köpa gråa, hur är dom?
Bra kvalité ?
Små,lagom i storleken?
Ska man satsa på vanlig storlek,större eller mindre?

Tips! Tack


ingen som vet?
 
Sv: Börjes produkter.

Jag har haft ridbyxor från Börjes (inte nödvändigtvis de som nu finns för 249:-, vet ej vilka det är men billiga var mina) och de har då varit bättre än de jag köpt från Hööks för det dubbla. Detta på grund av att de från Hööks har så dålig passform. :smirk:

Det är väl inte världens bästa ridbyxor, men de är sköna och är heeelt klart prisvärda.

Köp vanliga storleken, varför skulle du inte göra det? Passar de inte går det ju att byta strl.
 
Sv: Börjes produkter.

Är det domino så är dom bra. Låga i midjan.
 
Sv: Börjes produkter.

Jag har haft ridbyxor från Börjes (inte nödvändigtvis de som nu finns för 249:-, vet ej vilka det är men billiga var mina) och de har då varit bättre än de jag köpt från Hööks för det dubbla. Detta på grund av att de från Hööks har så dålig passform. :smirk:

Det är väl inte världens bästa ridbyxor, men de är sköna och är heeelt klart prisvärda.

Köp vanliga storleken, varför skulle du inte göra det? Passar de inte går det ju att byta strl.

Ok.
Har köpt två par i från hööks med.
Men känns inget kul o behöva ge 500-700 kr.
Visst rider jag nästan dagligen, rider 6 dagar i veckan.
Tränar osv, men för de behöver man inte ha svindyra ridbyxor.
Min som är billiga, ifrån hööks har hållt bra.
Men vill helst ha helskodd o då steg priset på ridbyxorna ifrån hööks.
Ja, visst går det byta.
Men kan man finna en bra storlek ifrån början o slippa skicka tillbaka är väl de bra. =)
 
Sv: Börjes produkter.

Har haft mina helskodda i snart 6 år och de är fortfarande användbara. Visst kanske inte så snygga, lite urtvättade men de håller. Tycker det är helt ok för det priset.

Stl. är normal.
 
Sv: Börjes produkter.

Har haft mina helskodda i snart 6 år och de är fortfarande användbara. Visst kanske inte så snygga, lite urtvättade men de håller. Tycker det är helt ok för det priset.

Stl. är normal.

Oj, 6 år. :P
Har haft mina en, ifrån hööks i typ 2 år.
Och dom är inte så fina längre.
Och då när jag köpte dom, red jag inte alls lika mycket som nu.
 
Sv: Börjes produkter.

Domino är det jag också hade. Red dagligen och oftast två hästar och de höll för det vanliga slitaget. Tyvärr gick mina favoriter sönder på knät efter närkontakt av den högre graden med en gran och hålet växte sedan allt mer.
 
Sv: Börjes produkter.

Har flera par helskodda Domino som jag sliter rejält på som vardagsbrallor ;) tycker de är hyfsat sköna och väldigt hållbara, mycket bättre än de Hööksbyxor jag haft. Storlekarna är normala.
De måste ha sänkts i pris i nya katalogen...tror de kostade en bit över 300 tidigare. Nu har man definitivt råd att ha flera olika färger att byta med :D
 
Sv: Börjes produkter.

jag älskar dom ridbyxorna.. sköna och hållbara om man jämför med hööks ridbyxor. (mina från hööks som kostade 850 var trasiga i skoningen efter 3 månader)
har samma storlek på dom som på andra byxor
 
Sv: Börjes produkter.

Jag undrar ifall börjes ridbyxor, för 249 kr är bra?
Några som har såna ?..
Och hur dom är i storleken, jag har två ridbyxor i från hööks.
Och samma storlek i dom båda.
Men hur är börjes ?
Kan man chans på att ta samma storlek, ifrån börjes som man brukar ha i hööks ridbyxor?.

Ska köpa ett par billiga, o ha.
Rider mest i skogen, och så.
Och har köpt billiga ifrån hööks o dom håller as bra.
Och är sköna ,dessa är helskodda för 249 kr.
Finns i katarlogen, och på deras hemsida.
Ska ev köpa gråa, hur är dom?
Bra kvalité ?
Små,lagom i storleken?
Ska man satsa på vanlig storlek,större eller mindre?

Tips! Tack

är det de billiga helskodda du menar. isf har jag två par. de är väldigt höga i midjan, men annars sköna. otroligt hållbara. skoningen fungerar jättebra
 
Sv: Börjes produkter.

Köpte idag ett par mörkblå och det enda jag kan klaga på är att de är låga i midjan,vilket tyvärr inte är min favorit!
Annars mkt sköna och behagliga,även om jag tycker mina vävda CRV från Hööks känns bättre,men det är högre midja också på dessa!
Har samma storlek i bägge byxorna!
Hittade tyvärr inte deras nya blårutiga,men de hade kanske inte kommit in ännu!
Får dit och spana om ett tag igen!
Väl prisvärt är det!
 
Sv: Börjes produkter.

Både jag o morsan har haft ridbyxor därifrån, billiga helskodda och de har vart mycket bra! Mjuka och håller länge.
 
Sv: Börjes produkter.

är det de billiga helskodda du menar. isf har jag två par. de är väldigt höga i midjan, men annars sköna. otroligt hållbara. skoningen fungerar jättebra

Ja, dom billiga.
Nu kostar dom 249 kr, såg jag i katarlogen när jag fick den.
Och även på hemsidan =)

Har precis beställt ett par, ska bli spännande att få hem dom sen när dom kommer och pröva dom.
Hoppas på att dom är bra, och snygga.=)
I såfall kan hööks ridbyxor, slänga sig i väggen. Hehe..
Ett par för 249 kr, helskodda.
Som kan hålla, ett tag.
Ja, då satsar jag hellre på såna än ett par för 600 kr som jag först tänkte köpa.
Har köpt ett par skor ifrån börjes nu med, får se hur dom är också.=)
också billigare än hööks.
fick ge 349 kr, för dom.. med stålhäta.
och på hööks kostar dom runt 549 kr.
 
Sv: Börjes produkter.

Köpte idag ett par mörkblå och det enda jag kan klaga på är att de är låga i midjan,vilket tyvärr inte är min favorit!
Annars mkt sköna och behagliga,även om jag tycker mina vävda CRV från Hööks känns bättre,men det är högre midja också på dessa!
Har samma storlek i bägge byxorna!
Hittade tyvärr inte deras nya blårutiga,men de hade kanske inte kommit in ännu!
Får dit och spana om ett tag igen!
Väl prisvärt är det!

Ok.
Håller med, höga i midjan är bättre än låga.
Men får se när dom kommer vad jag tycker. =)
Jag vill helst av allt ha helskodda, för att jag tycker jag sitter bättre i sadeln då.
än med inte helskodda.
och ett par helskodda för 249 kr, kanon ju=)
 
Sv: Börjes produkter.

Jag har hittat hur mycket som helst som jga vill ha från börjes.
Har också kollat på det där helskodda. Och ärligt talat, går dom sönder om ett år så svider det ju inte lika mycket när dom kostar 249:-, så sådana skall jag beställa =)...

Jag köpte ett par begagnade vinröda helskodda på blocket, och det var en ren besvikelse när dom kom. Vilken konstig kroppsform den tjejen måste ha haft, fick dom begagnade för 255:-, och det ser ut som jag har på mig ballongbyxor från det rara 80-talet (eeh nej tack).
Träns Kiel - Kingston.. Så fint =)
 

Liknande trådar

Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
875
Senast: Gulis
·
Kropp & Själ Jag är 22 år gammal och har varit sjukskriven i 4 år. Kraschade med ork, har fortfarande inte fått någon tydlig diagnos men läkarna...
2
Svar
36
· Visningar
4 058
Senast: MiaMia
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 081
Senast: inverterad
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 657
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp