Boetts nya luva

Z

Ztrawberry Zling

Hej alla exemhästägare!
Någon som har den nya luvan från boett och som kan uttala sig om hur hållbarheten på nätet är/verkar vara?
Jag har H---s luva och den höll ju i 1 dag....så just det här med nät gör mig skeptisk.
 
Sv: Boetts nya luva

Jag har en sådan luva. Hästen har nu haft den över en vecka i en hage med MYCKET träd oh möjligheter att klia sig och luvan är hel. Nätet i Boetts luva är mycket hållbarare och känns bättre än nätet i de flesta andra luvor jag har sett. De flesta andra luvor på den här hästen har inte håll särskilt länge kan ju tilläggas...

/Linda
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: MissFideli
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 003
Senast: tanten
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 151
Senast: Ridinglady
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp