Boetts nya luva

Z

Ztrawberry Zling

Hej alla exemhästägare!
Någon som har den nya luvan från boett och som kan uttala sig om hur hållbarheten på nätet är/verkar vara?
Jag har H---s luva och den höll ju i 1 dag....så just det här med nät gör mig skeptisk.
 
Sv: Boetts nya luva

Jag har en sådan luva. Hästen har nu haft den över en vecka i en hage med MYCKET träd oh möjligheter att klia sig och luvan är hel. Nätet i Boetts luva är mycket hållbarare och känns bättre än nätet i de flesta andra luvor jag har sett. De flesta andra luvor på den här hästen har inte håll särskilt länge kan ju tilläggas...

/Linda
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: MissFideli
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
987
Senast: tanten
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 114
Senast: Ridinglady
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
618
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa billig bil?
  • Masked Singer 2024
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp