Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vi har en STOR star trailer xr3000 å den har en tjänstevikt på 800 kg så ksulle du typa den till 1300 kg så får du ju lasta 500 kg i den. å de e en stor å bra kärra med panik utlösning på bommarna mm
*kl*
Kollade på Thule Rubin totalvikten 1300kg på. Nån som har erfarenhet av den??
vi har en STOR star trailer xr3000 å den har en tjänstevikt på 800 kg så ksulle du typa den till 1300 kg så får du ju lasta 500 kg i den. å de e en stor å bra kärra med panik utlösning på bommarna mm
Jag antar det är en äldre modelle eller ?
Min 2 år gamla Thule(Star) safir väger 820 kg.
Visserligen med fronturlastning men xr3000 är ju betydligt större så att den skulle väga mindre låter ju orimligt tycker jag....
Det kanske inte är plyfa i väggarna utan glasfiber ?
Var det inte en boggie du ville ha ?
Om jag inte minns fel är Rubin en enkelaxlad transport ?
Safir är det väl du ska titta på om du ska ha boggie.
Annars finns många modeller från Thule som är boogie och inte så stora.
På bilden på Thules sida är den då den men jag vet inte ja...
*kl*
Kollade på Thule Rubin totalvikten 1300kg på. Nån som har erfarenhet av den??
När jag tittar på Thules hemsida så finns det ingen transport som går att få lägre än 1350 kg.....
Det finns en modell som heter Rubin men det är en äldre enkelaxlad modell, den är säkert på 1300 kg.