Bok sökes...

Soapbubble

Trådstartare
Jag söker en bilderbok i vilket en pojke och hans pappa ska sova "utomhus" ( i ett tält eller liknande) Under natten händer det en massa och sedan visar det sig att de har sovit på pojkens förskolegård. Känner någon igen handlingen och vet vilken bok jag söker?
 
Åh jag vet precis vilken bok det är har den hemma de köper bl a pizza till mat. Men titeln.
 
Tack! Vårt bibliotek hade tyvärr den inte. Det verkar ha varit en Happy Meal bok, så jag får se om jag kan komma över den på något annat sätt till ett ok pris.
 
Bokbörsen säljer begagnade barnböcker. Stämmer att det var från Happy Meal så fick vi den.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har många fysiska handlingar som jag granskar på detaljnivå rad för rad i mitt jobb. Tänk kontoutdrag med rader där du behöver...
Svar
5
· Visningar
564
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Idag har min lilla skatt börjat hasa sig fram på magen på golvet! Utveckling är ju fantastiskt roligt och spännande men det skapar ju...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: Fille
·
Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 056
Senast: Badger
·
Övr. Hund Flatte/labbe blandning på 4,5 år. Vi har inte kastrerat tidigare pga att han inte visar några tecken på ilska mot andra hanar och...
Svar
17
· Visningar
1 859
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp