S

stoffe

Kan någon tipsa om någon bra bok som ger grundläggande kunskap om westernridning. Hur gör man o med vilka hjälper etc.
Var kan man i så fall skaffa denna bok (kanske på nätet någonstans).
 
Kan varmt rekommendera Rolf Carlssons " Westernridning från början", samt någon uppföljare till den, jättebra!!
Tror att det kan gå att köpa den via vissa westernbutikers nätsidor. Bra länksida hittar du på www.western.nu.
Det finns en annan bra bok, av Bob Mayhew- Westernridning på svenska( finns även som film).
Hoppas du hittar något som passa dig.
 

Liknande trådar

Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
576
Senast: tuaphua
·
Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
561
Senast: Myrten
·
Samhälle En smula oplanerat har jag precis landat i Malmö och kommer behöva äta lunch här, någon som kan tipsa om något trevligt ställe ganska...
Svar
5
· Visningar
479
Senast: Halfrek
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 576
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp