Bukefalos 28 år!

Bokföringsprogram

Ankan

Trådstartare
Har inte skrivit här på evigheter men när man funderar på något är ju Bukes samlade klokhet oöverträffad :-D

Så slut med fjäsket och till saken :-p

Jag och några till har just startat ett socialt arbetskooperativ *jättespännande* och nu behöver vi ju förstås ha ett bokföringsprogram så det jag undrar är vad använder ni och varför?

/Ankan
 
Jag har Mac och kör iOrdning. Enkelt att använda och man behöver inte kunna debet/kredit. Gratis och snabb support, kostar inte skjortan att köpa heller. 1500 kr tror jag det var, en engångskostnad.
 
Använder Visma E-ekonomi i ryttarföreningen. Väldigt enkelt men samtidigt med mycket bra funktioner, bla lättförståliga bokslutsfunktioner.
Sen är ett plus att man kan gå in från vilken dator man vill, det var ett av mina krav
 
Tack båda... ska kolla upp dom :-)

Funderar på om vi kanske skulle ha ett nätbaserat då vi kommer ha verksamhet på olika platser (där jag kommer jobba kommer den andra som ska jobba med det administrativa inte kunna vara alls å jag vill inte gärna vara tvungen att åka 3mil för att bokföra lite osv). Vad tror ni om det? Har själv ingen erfarenhet alls av nätbaserade :-)
 
Har inte skrivit här på evigheter men när man funderar på något är ju Bukes samlade klokhet oöverträffad :-D

Så slut med fjäsket och till saken :-p

Jag och några till har just startat ett socialt arbetskooperativ *jättespännande* och nu behöver vi ju förstås ha ett bokföringsprogram så det jag undrar är vad använder ni och varför?

/Ankan

Jag använder Fortnox och är supernöjd! Nätbaserat, vilket är viktig för mig och man kan välja vilka tjänster man vill ha/betala för själv.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 093
Senast: Badger
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
910
Senast: Bison
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 467
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hej! Jag ska ta emot en omplacerings hund men först ska jag få möjlighet till en prövotid. Ägaren vill inte kunna ta tillbaka hunden...
2
Svar
21
· Visningar
2 152
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp