W

Wobbler

Någon som kan ge mig lite boktips på hästböcker som ni tycker är bra?

Berätta gärna vad dom handlar om m.m.

Tack på förhand!
 
Några speciella böcker du är ute efter.. :confused: Det finns ju så många olika lixom...tex om dressyr, hoppning, hantering osv....
 
Typ om hästsvård och skötsel men även böcker om hur man hittar rätt sadel m.m.

Utrustning och hästvård helt enkelt.
 
ett tips är att kolla i börjes katalogen på deras hästböcker! De har de flesta bra böcker till ett bra pris! om du ska ha en hoppbok rekommenderar jag strömsholm, annars om du vill ha skötsel mm är det nog bäst du väljer själv då det finns ett hav av sådana böcker!

Lycka till!
 
beror helt å håller på vad du ska ha? hopplära strömsholmsmetoden eller vad den nu heter e jättebra..

billigaste stället å köpa böcker på är via tidninge nridsport. dom har jättebilliga priser + att frakten ingår!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
376
Senast: Badger
·
Utrustning Nu har jag ju inte hästar längre, men jag har vänner som har. Och ofta uppkommer frågan, hur kan man smartast ställa ut en bal/boll i...
Svar
8
· Visningar
660
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: liiinnea
·
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
1 837
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp