Bollens första ulvlek!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack LL @bollen__ och alla ni andra för en kul lek! :D

Trots att jag blev totallurad och sprängd... :meh:

Lagom stor lek dessutom, så man hinner med att läsa utan att komma in efter 3 timmar borta och ha 10 sidor att läsa ikapp :rofl:
 
:cry::cry::cry:

Dumma @cirkus att spränga mig! :mad:
Och att, i vanlig ordning, lura mig helt åt skogen...:rage::rage::rage:
Jag tror ju typ alltid att du är god ju:meh:

Hädanefter kommer du alltid vara ond tills motsatsen bevisats:cautious:

Jag var för övrigt helt säker på att Mirtai var ond och Habina god ganska länge...:meh: Känns som att jag legat av mig en del sen sist...:banghead::banghead::banghead:

Du var mycket hjälpsam och bra!

och hyssssh - vi sparade på dig medvetet för vi var så glada att du var med igen :love: - typ världens mest godhjärtade lya ... i allafall i början

vilka har åkt tidigt i de senaste lekarna?
Vilka har varit kvar länge?
Vilka är återvändare?
Vem är ny?


Förlåt @Blacksmithfarm och @FiaM
 
Och @LenaH vi käkade ju nästan dig på LenaH dagen dvs dag2 ;) Hade vi fattat att du var spion hade du nog dessvärre blivit käk då - trots att vi ville spara dig

Vi åt den vi trodde var spion
 
Senast ändrad:
Du var mycket hjälpsam och bra!

och hyssssh - vi sparade på dig medvetet för vi var så glada att du var med igen :love: - typ världens mest godhjärtade lya ... i allafall i början

vilka har åkt tidigt i de senaste lekarna?
Vilka har varit kvar länge?
Vilka är återvändare?
Vem är ny?


Förlåt @Blacksmithfarm och @FiaM
Äh, ingen fara... Nån gång ska man åka först :p
Hade ag inte jobbat den kvällen hade jag kanske kunnat rädda mig :p
 
tanken var inte att gå direkt på nästa käk, utan att lynchen skulle skjutas upp så alla hade möjlighet att rösta igen. Men jag å @bollen__ pratade om varandra när vi diskuterade...

Tur att vi inte hamnade i det läget helt enkelt :)
Så menade jag också, har aldrig varit med om nåt annat så tänkte nog inte på att det kunde missförstås. Och visst @Artline det är upp till LL att bestämma men då bör man ta hänsyn till det vid fördelningen onda/goda och även skriva med i lekstarten.
 
Så menade jag också, har aldrig varit med om nåt annat så tänkte nog inte på att det kunde missförstås. Och visst @Artline det är upp till LL att bestämma men då bör man ta hänsyn till det vid fördelningen onda/goda och även skriva med i lekstarten.
dito, men det är ngt jag tar med mig till nästa gång att även tänka ett steg längre å checka av att vi är helt på banan om/utifall/att osv :)
Ibland är det lätt att glömma bort att alla inte spelat lika länge som en själv ;)
 
dito, men det är ngt jag tar med mig till nästa gång att även tänka ett steg längre å checka av att vi är helt på banan om/utifall/att osv :)
Ibland är det lätt att glömma bort att alla inte spelat lika länge som en själv ;)


Man kan ju lugnt säga att det finns några olika scenarior just runt självmordsbombaren.

Antingen går lynchen mot den och den bombar
Eller mot någon annan och den bombar

Lynchen fortsätter - alla får rösta om
Lynchen avbryts - ingen blir lynchad
Den som står näst i tur på listan blir lynchad

I just den här leken med så få onda - vi var ju bara 3 på 13 spelare så kändes det rimligt att lynchen avbröts tycker jag.
 
Man kan ju lugnt säga att det finns några olika scenarior just runt självmordsbombaren.

Antingen går lynchen mot den och den bombar
Eller mot någon annan och den bombar

Lynchen fortsätter - alla får rösta om
Lynchen avbryts - ingen blir lynchad
Den som står näst i tur på listan blir lynchad

I just den här leken med så få onda - vi var ju bara 3 på 13 spelare så kändes det rimligt att lynchen avbröts tycker jag.
12 spelare var vi. Så typiskt ondingar att räkna fel :devil:
 
Du var mycket hjälpsam och bra!

och hyssssh - vi sparade på dig medvetet för vi var så glada att du var med igen :love: - typ världens mest godhjärtade lya ... i allafall i början

vilka har åkt tidigt i de senaste lekarna?
Vilka har varit kvar länge?
Vilka är återvändare?
Vem är ny?


Förlåt @Blacksmithfarm och @FiaM
Jag tycker att det är helt ok :), till och med riktigt bra! Det är lite tråkigt när det alltid är samma person(er) som käkas ibörjan och jag misstänker att det är lätt att ledsna på att leka då.

Jag försöker även tänka lite på det till första lynchen (om det inte är någon som gör något som verkligen sticker ut). Helst försöker jag att undvika att vara med att rösta ut någon men jag försöker vara ännu mer försiktig om det är någon som uppfyller din lista ovan. Det ska ju vara kul att leka och åker man först hela tiden blir det inte det...
 
Jag tycker att det är helt ok :), till och med riktigt bra! Det är lite tråkigt när det alltid är samma person(er) som käkas ibörjan och jag misstänker att det är lätt att ledsna på att leka då.

Jag försöker även tänka lite på det till första lynchen (om det inte är någon som gör något som verkligen sticker ut). Helst försöker jag att undvika att vara med att rösta ut någon men jag försöker vara ännu mer försiktig om det är någon som uppfyller din lista ovan. Det ska ju vara kul att leka och åker man först hela tiden blir det inte det...

Om inte nån råkar avslöja sig som siare dag1 - för då skulle jag som ulv ha svårt att hålla tassarna i styr ;)

men lite eftertänksamhet är ju aldrig fel - du var tex med till slutet i leken innan ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 244
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 126
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 857
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 766
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp