bollensdag

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sdman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 082
  • Visningar Visningar 90 660
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ett JÄTTESTORT dilemma. Slut på smör och bröd, vilket innebär att jag måste handla innan frukost imorgon. Frågan är om jag ska orka gå ikväll eller spara det till imorgon bitti?
Gör som jag - skjut på det! Gör inte idag det som kan göras imorgon. Jag har slut på havremjölk(och bröd och smör, men det är inte så viktigt) och det går inte att äta gröt utan den, men det löser sig nog. IMorgon.

Tänk på att det här är Senior @Mammas, tror du gamlingarna här har hälsa nog? Jag vill inte bli åtalad för dråp i händelse av hjärtstillestånd. :angel:

wolkswagen.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
518
Mat Jag gjorde köttfärssås i söndags och la allting i en stor plastlåda med lock. Jag tror det var någon/några dagar kvar på bäst... 2
Svar
21
· Visningar
1 237
Senast: starcraft
·
Hemmet Dags för årets balkongtråd? Jag flyttade i oktober förra året, efter 16 år i samma lägenhet, så nu behöver jag hjälp att inreda min nya... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 318
Senast: Mia_R
·
Mat Någon som vet vad det här är för kaka? Antingen om den har något namn, eller recept. Kanske 1 dm långa, hård yta men väldigt mjuk och...
Svar
13
· Visningar
570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Tillbaka