Bukefalos 28 år!

självklart mockar man på plönninge oxå, den biten kommer man aldrig ifrån... tyvärr... :)
även vi har en kurs i hovvård, utbildar skolans unhästar, sjukvård och har anläggningsvård. vi "bestämmer" vilka hingstar stona ska betäckas med. sedan döper ettorna på hösten fölen och följer dem sedan tills man slutar trean.

man rider dressyr och hoppar, sedan i trean kan man inrikta sig på en gren, om man vill det eller fortsätta att mixa. man rider på skolans hästar.
men man kan på kvällstid träna för skolans ridlärare. då mot betalning givetvis.

heja plönninge!!!! :banana:
 
Nej ja vet iten.. Vill inte bo kvar här.
Det är så jävla mycket skit.
Alla hatar alla.
O dom som man inte vill hata en går inte o ändra på för dom faller för grupptryck :smirk:
Nej men ja orkar bara inte med all skit som händer här..

Dessutom så har ja börjat bli rädd för skolans hästar vilket kanskeinte är sådär ättebra :crazy: :(
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag kommer inom en överskådlig framtid stå utan häst och har funderat på, om jag vill ha en ny häst och i så fall vilken typ av häst som...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 228
Senast: grodan21
·
Hästmänniskan Hej, jag är utomlands och har lite impulsivt bokat en uteritt på ett välrenommerat ställe med välmående hästar, jag har givetvis inga...
Svar
10
· Visningar
783
Senast: Lingon
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 034
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 329
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp