Bukefalos 28 år!

självklart mockar man på plönninge oxå, den biten kommer man aldrig ifrån... tyvärr... :)
även vi har en kurs i hovvård, utbildar skolans unhästar, sjukvård och har anläggningsvård. vi "bestämmer" vilka hingstar stona ska betäckas med. sedan döper ettorna på hösten fölen och följer dem sedan tills man slutar trean.

man rider dressyr och hoppar, sedan i trean kan man inrikta sig på en gren, om man vill det eller fortsätta att mixa. man rider på skolans hästar.
men man kan på kvällstid träna för skolans ridlärare. då mot betalning givetvis.

heja plönninge!!!! :banana:
 
Nej ja vet iten.. Vill inte bo kvar här.
Det är så jävla mycket skit.
Alla hatar alla.
O dom som man inte vill hata en går inte o ändra på för dom faller för grupptryck :smirk:
Nej men ja orkar bara inte med all skit som händer här..

Dessutom så har ja börjat bli rädd för skolans hästar vilket kanskeinte är sådär ättebra :crazy: :(
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Svar
2
· Visningar
1 088
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 462
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
600
Senast: niardasp
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 708
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp