MJLee
Trådstartare
Det verkar som jag har fått jobb i Bollnäs - är redan på plats - vilket naturligtvis är otroligt roligt och spännande med ett utmanande jobb som verkligen kommer att utveckla min kompetens. Men! Vad gör en icke naturintresserad storstadsmänniska i Bollnäs? Alla jag pratar med dillar bara om hur vacker naturen är och att jag kan plocka svamp och meditera i skogen.
Vilket jag är helt ointresserad av. Inte för att jag är en partymänniska men jag älskar storstaden, att kunna gå och käka sushi, åka med SL, veta att allt är inom räckhåll. Nu hör det till saken att jag inte har körkort, jaja, första prio är att ta ett, men sedan då? Vad gör man i Bollnäs? Och varför kan inte alla sluta fråga mig varför jag flyttar från Stockholm till Bollnäs och inte tvärtom?
PS. Fördel nummer ett har jag iofs redan upplevt. Nordeas kontor mitt på dagen i onsdags, tre människor där, inte ens en kölapp fanns inom synhåll, service inom 2 minuter. Samma ärende i Liljeholmen, 20 min+ 30 nummer innan min tur.
PS. Fördel nummer ett har jag iofs redan upplevt. Nordeas kontor mitt på dagen i onsdags, tre människor där, inte ens en kölapp fanns inom synhåll, service inom 2 minuter. Samma ärende i Liljeholmen, 20 min+ 30 nummer innan min tur.