Bomlösägare se hit

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare tinystina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 059
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bomlösägare se hit

Finns det inga i Sörmland?? Är verkligen nyfiken på bomlöst! (måste bara sälja min nuvarande sadel först-inga pengar ingen ny sadel!):rofl:
Synd att du bor så långt bort D-Kissekatten eftersom jag har en haffis jag med!

Senast ändrad:

Vilken bra idé till tråd! Årets goda gärning för alla desperata sadelletare :)

Jag har också en Star Trekk Comfort shorty och bor i Uppsala. Om nån vill komma och prova den är du välkommen.

Jag har en Sports Saddle endurance 15". Har haft den sedan 1999 och tävlat över 800 distanstävlingskm i den.
Har även en Star Trekk endurance Linda-special på gång. Vet tyvärr inte när den är färdig.
// Linda

Har en ST Espaniola. Bor i Storvik och det är bara att hojta om någon vill testa.

Tessa

Avsikten med detta diskussionsforum, är att alla skall kunna få ta del av diskussionen. En sån här tråd borgar inte för en diskussion, därför låser jag tråden med denna förklaring.

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 677
Senast: Ragdoll
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 619
Senast: Lady_S
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 479
Senast: qitis
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka