Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns det inga i Sörmland?? Är verkligen nyfiken på bomlöst! (måste bara sälja min nuvarande sadel först-inga pengar ingen ny sadel!)
Synd att du bor så långt bort D-Kissekatten eftersom jag har en haffis jag med!
Men annars så kan du ju få en demosadel skickad från www.stallvra.com, men då måste du ju kunna betala hela sadeln. Men då får du ju tillbaka pengarna om du inte vill ha en sån sadel.
Jag har en Sports Saddle endurance 15". Har haft den sedan 1999 och tävlat över 800 distanstävlingskm i den.
Har även en Star Trekk endurance Linda-special på gång. Vet tyvärr inte när den är färdig.
// Linda
Avsikten med detta diskussionsforum, är att alla skall kunna få ta del av diskussionen. En sån här tråd borgar inte för en diskussion, därför låser jag tråden med denna förklaring.
Juridik & Ekonomi Jag förstår inte riktigt varför du svarar på mitt inlägg på det här sättet? Jag skriver ju att de får dela ( men med andra ord) som...
Trädgård & Växter Jag och min syster köpte en batteriklippare med uppsamlare men utan drivning till vårt föräldrahem när vi tog över. Det är det bästa jag...
Hästmänniskan Så gjorde jag när jag köpte Mariella. Dvs åkte från Norduppland till Skåne. Tingade henne osedd innan jag körde (med bil och släp). Tog...