Bomullsridbyxor från Börjes

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Yossarian
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 984
Y

Yossarian

Hur är dom helskodda bomulls-stretch byxorna? Dom här: men kolla bilden alltså!

Storlek, stretchighet, hållbarhet etc! Också, stämmer färgerna bra med katalogen. Funderar på dom moccafärgade.

Sv: Bomullsridbyxor från Börjes

Vilka byxor är det? På sidan du länkade till finns bara manchesterbyxorna...

Är det Dominobyxorna i slät bomull har jag ett par sådana, knäskodda, och de är väl sådär i kvalitén. De blev noppiga mellan låren rätt fort, vilket iofs kan ha med min anatomi att göra :angel: . Men det var efter ett par ridturer bara. Tyget är väldigt tunt, så jag vet inte om jag överlever i dem i vinter.
De är väldigt sköna iaf. :)

Färgen kan jag inte säga något om, eftersom jag köpte svarta.

Jag har dom! 2 par, ett par mocca och ett par marin. Tycker de är urköna och de äldsta har jag haft i snart 2 år nu. Har blivit noppriga i skoningen nu. Men annars är det inte något fel på dom. Har haft dom året om.
De hette något annat när jag köpte dom men antar att det är samma byxa.. ;)

Ja, Domino helskodd menar jag. *klantlänkare*

Tack för svaren Domino o Pinky!

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 545
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 568
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 346
Senast: Edla
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 148
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31