Bomullssatin, halt?

Kära buke, jag behöver hjälp. Bomullssatin i sängkläder, är det hala jävla sängkläder som täcke och kuddar åker ur på två sekunder eller är det mer som typ vanligt bomullstyg tro? Jag har hittat ett så jääävla fint bäddset men jag vill inte stå med täcket urrunnet på golvet igen liksom :cautious:
Det jag har märkt är att det är skillnad på bomullssatin och bomullssatin. Har klämt och känt lite på olika de har hängandes framme på Mio, så man kan se hur de ser ut.
Jag har själv köpt flera olika bomullssatin sängkläder och inga kuddar eller täcke ha rymt för mig.
 
Eller huuuur! :cry: Men med lite tur hinner vi glömma och får en överraskning när de kommer :bump::D Blev två här med, ett till vanliga täcket och ett till kedjetäcket, kommer bli sååå fint :love:


Set! Engelskt låneord :up:
Två set med ett t.....mmmmm....skulle kunna förklara varför både sett och sätt kändes fel :up: Tack!

Ja och så var det 20% också. Inte helt fel :D
 
Jag köper alla mina lakan på King of Cotton. Där har de riktigt, riktigt bra kvalitet. 1000 threadcount sateen cotton:love: Finns percale också men jag har testat det en gång och aldrig igen. Känns för tunt, inte alls stadigt.
 
Det var ju riktigt smart tycker jag! Vi är ju olika vad vi gillar helt uppenbart!


VEM är det förresten som sover med EN kudde bara??? :D
Jag! Helt sjukt vad många som ifrågasätter det ändå när de får reda på det? verkar vara en riktig vattendelare. Jag brukar svara att jag ju bara har ett huvud :D
 
Men är inte bomullssatin det som fullständigt äter katthår? Täcket såg ut som en enorm roller när katten legat på. Blä.
Nooooo det får inte vara så! Jag har en som fäller mycket och till stor del vitt :cry:
Två set med ett t.....mmmmm....skulle kunna förklara varför både sett och sätt kändes fel :up: Tack!

Ja och så var det 20% också. Inte helt fel :D
20% är guld! Önskar bara att det gick att kombinera rabatter, jag hade 40% på dyraste varan men det gäller bara ordinarie pris :laugh:
 
Nämen vad har vi hääär? :D
 

Bifogade filer

  • 20210409_170444.jpg
    20210409_170444.jpg
    194,9 KB · Visningar: 14

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
3 774
Senast: Vallmo
·
Hästvård Jaha då var det dags för nästa häst att bli dålig. Jag kanske inte ska ha häst :( Nu är jag gnällig och deppig men hoppas att jag kan...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 375
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
6 647
Senast: mackan
·
Hästhantering Ja, troligtvis har det här diskuterats förr men tänkte ta upp det ändå eftersom jag velar. Nu har de flesta hästar fått en vinterpäls...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 432

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp