Bomvidd Lemetex Magic

Lill76

Trådstartare
Vet nån hur bomvidderna är på Lemetex-sadlarna? På hemsidan hittar jag bara sätesstorleken.

Sv: Bomvidd Lemetex Magic

Hon skrev, som jag förstår det, att hon bara hittade sätesstorleken, men inte bomvidderna på hemsidan. Alltså otillräcklig information!

Sedan så har jag ingen aning om det handlar m vilka bomvidder de finns i, eller hur många grader varje bomvidd är. Det får TS svara på själv!

Diana

Precis som du säger menar jag att jag inte hittar informationen.
Jag vill veta vilka bomvidder som finns, allstså Lemetex benämning och vilka grader de olika bomvidderna är. Hoppas jag var tydlig nog nu :laugh: Någon som vet? Har för mig att dom inte finns i så vida storlekar.

Sorry läste lite för snabbt.

Har inte så stor koll på Lemtex men de tillhör inte de absolut vidaste sadlarna iaf.

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
232
Senast: Fibusen
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 140
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
172
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 617
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka