asterix_zaphir

Trådstartare
Är det någon som vet hur mycket det skiljer i bomvidder på Globus 36 , 38 och Prestige 37 ?
Tack på förhand
M vH A_Z

Sv: Bomvidder

ring en sadelmakare, dom borde veta annars vet dom nog någon som vet

Jag har haft en globus 34 och den var drygt 100 grader...sen har vi en prestige hippos dressage i stallet en 37...den är lite större men jag kan inte graderna på denna. Skulle jag oxå vilja veta för denna bomvidd verkar passa min häst(fast inte sadeln i övrigt)

Vad har det med saken att göra ???? Dessutom skrev jag just detta (fast inte sadeln i övrigt)pga det inte skulle missförstås...

Globusen är väl till mer rakryggade hästar och Prestigen är mer till svängda om jag förstått det rätt. Men det var ju inte frågan utan vad / hur mycket som skiljer i bomvinklen.
M vH A_Z

Inget. JAg skrev ju off-topic...
Har du inte gjort någon följdfråga ngn gång även om det inte vart huvudfrågan? :confused:

Absolut...man tappar "tråden" hela tiden....Nu var jag fyndig va ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Aleel
·
Katthälsa Hej! Min 16 årige hane har hypertyreos (bra T4 värde nu m h a medicin Apelka vet) samt så har han jättemycket artros, särskilt i...
Svar
10
· Visningar
841
Senast: Joppsa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
483
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka