Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Han totalälskar att bli klappad/kliad på magen. En annan favorit är när han lägger sig på rygg på golvet och vill att man ska snurra han. Han är lite koko den där katten känns det som
KL*
Letade upp lite gamla bilder och fixade till denna på vår gamla Amys ögon (dock förstördes kvaliten när jag laddade upp den...) Gud vad kattögon är vackra!!!
Vi har två knaskatter. Bowie 6 år och är en "jamas". Ingen aning om vilken ras han är, men han är söt med ett gult och ett blått öga.
Sen Maya 13 år som är norsk skogskatt och svår att fånga på bild.
Lite fler bilder på lilltjejen, tre år tror jag hon är nu och bor kvar hos mamma och pappa sen jag flyttade in till stan då hon trivs så bra med att kunna gå ut
Vinterpälsad och nej hon är inte tjock, får bara otroligt tjock/fluffig päls!
Har tre monster Alla tre är okänd ras, dock är honan skeppskatt men det tror jag inte räknas som ras?
Katt nr 1:
Playboy, född i mars 2006. Kom till mig från ett vanvårdshem tidigt 2007. Är och kommer alltid att vara mammas lilla gullegris
Katt nr 2:
Vincent, född i juni 2007. Bodde först hos min morbror och hans barn, men det funkade inte så efter att jag varit kattvakt åt honom i 2 veckor fick han stanna kvar hos mig
Katt nr 3:
Bissan, född i mars 2006. Bodde kvar på gården vi bodde på innan, från förra ägarna. Innan kallad Bitchen, men då hon blev mer lugn efter steriliseringen fick hon byta namn.
Hästmänniskan Jag tyckte också det gick i vågor. Sen började ju flera säljare krångla och föll bort, eller hästar föll bort pga saker som kom fram. Så...