Eh, va?Nä, det vore dumt!
Jag tror att det skulle hjälpa ondingarna mer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh, va?Nä, det vore dumt!
Jag tror att det skulle hjälpa ondingarna mer!
nu är jag inte cirkus, men gissar att det kan vara att hon inte vill peka ut de hon håller som goda för de onda, för att det kan vara så att varför dessa hålls som goda i sig kan avslöja vilka roller hon tänkt sig på dessa personer.Eh, va?Hur då?
nu är jag inte cirkus, men gissar att det kan vara att hon inte vill peka ut de hon håller som goda för de onda, för att det kan vara så att varför dessa hålls som goda i sig kan avslöja vilka roller hon tänkt sig på dessa personer.
Ibland kan det vara bättre att inte skriva ( faktiskt )
Ok nu kan jag skrinlägga både en och annan tanke jag haft hittills!Uppdatering
The Grave Digger (Heather Taffet) har siktat in sig på Bones och bestämmer sig för att kidnappa henne i Jeffersonians parkeringsgarage. Jack Hodgins råkar dock komma in mitt i kidnappningen och blir påkörd av Taffet som därefter begraver honom levande tillsammans med Bones. Teamet gör allt för att rädda sina vänner men luften håller på att ta slut och tiden är på väg att rinna ut för Bones och Hodgins. De väljer att ta beslutet att åtminstone låta en av dem överleva.
Habina var Jack Hodgins
Dag DL 22:00
Ah, då är jag med!Precajsly
undrar om du och jag haft samma tanke - för jag hade en annan ide´om tvillingar som nu visar sig inte alls stämma.....En av tvillingarna
Fan när jag tror jag har en bild klar så ändras den igen.
undrar om du och jag haft samma tanke - för jag hade en annan ide´om tvillingar som nu visar sig inte alls stämma.....
Särskilt i en lek med okänd ond utanför lyan. Det är mumma när lyan råkar käka sin bundsförvant...nu är jag inte cirkus, men gissar att det kan vara att hon inte vill peka ut de hon håller som goda för de onda, för att det kan vara så att varför dessa hålls som goda i sig kan avslöja vilka roller hon tänkt sig på dessa personer.
Ibland kan det vara bättre att inte skriva ( faktiskt )
Men bajs!Uppdatering
The Grave Digger (Heather Taffet) har siktat in sig på Bones och bestämmer sig för att kidnappa henne i Jeffersonians parkeringsgarage. Jack Hodgins råkar dock komma in mitt i kidnappningen och blir påkörd av Taffet som därefter begraver honom levande tillsammans med Bones. Teamet gör allt för att rädda sina vänner men luften håller på att ta slut och tiden är på väg att rinna ut för Bones och Hodgins. De väljer att ta beslutet att åtminstone låta en av dem överleva.
Habina var Jack Hodgins
Dag DL 22:00
+1 på den, har inte koll på temat så vill gärna ha rollen ocksåInte kul att bli av med en tvilling men hellre det än ängeln vilket kan vara risken när det är en ond spion med.
@TeamLundVer - kan du vara en ängel (sic!) och skriva ut rollen i uppdateringarna? Nu gjorde Q det men annars måste jag hoppa tillbaka till sid 1 för att fatta och det är dryyyyygt.![]()
Det kan jag göraInte kul att bli av med en tvilling men hellre det än ängeln vilket kan vara risken när det är en ond spion med.
@TeamLundVer - kan du vara en ängel (sic!) och skriva ut rollen i uppdateringarna? Nu gjorde Q det men annars måste jag hoppa tillbaka till sid 1 för att fatta och det är dryyyyygt.![]()
För att vara helt ärlig så menade jag bara att jag hade kikat på det PM som min roll stod i med den meningenFiaM röstade på Habina. Det betyder inte automatisk att hon är ulv men hon har nog med all säkerhet en specialroll iom att hon skriver att hon "har kikat på den rollen hon fått"
Men skulle hon som ensam ulv rösta på Habina och sedan käka henne? Förmodligen inte
Nu vet jag inte om en ulv som förmodligen får hjälp av lyan att författa ett meddelande skriver så enkelt men oavsett så vet du ju inte om det ulven skriver är sant eller falskt. En god borde ju rimligen försöka hjälpa mediet så mycket som bara går och då bara skriva något som hon är säker på stämmer.