BONES (ulvlek)

Snart vill jag vara med i en lya från början igen!:meh: Det är helt omöjligt att vara ond utanför, hur mycket ska man försvara sig, vilka är egentligen onda och hur hjälper man dem bäst? Det fånigaste den här gången var att jag inte ens lyckades se alla de andra rösterna och inläggen utan enbart den rösten du hade lagt på mig, och något sa mig att du var ond men samtidigt hade jag inget annat att gå på... Men det blev ju bra! :D
Ja att vi röstade ut dig blev ju det bästa alibit av alla! Du gjorde verkligen ditt för onda sidan också, särskilt genom din röst på mig! :D
 
Snart vill jag vara med i en lya från början igen!:meh: Det är helt omöjligt att vara ond utanför, hur mycket ska man försvara sig, vilka är egentligen onda och hur hjälper man dem bäst? Det fånigaste den här gången var att jag inte ens lyckades se alla de andra rösterna och inläggen utan enbart den rösten du hade lagt på mig, och något sa mig att du var ond men samtidigt hade jag inget annat att gå på... Men det blev ju bra! :D
Tja, du är ju anmäld till nästa lek så @Sasse kanske kan vara snäll och sätta dig i lyan :idea: Då har jag ju dessutom ett säkert kort att rösta på vid första DL... :angel: :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
29 525
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp