Boots med sula för shettis

fridiz

Trådstartare
Hej! :)
Har sett liknande andra trådar men jag måste ändå fråga.
Har en shettis som går barfota just nu. Han har gjort det hela livet och är inte så känslig egentligen. Men vi böt nyss stall och där finns bara stenade ridvägar och han körs mycket. Och jag ser att han inte går så bra på det. Han är inte min ( men mortionerar honom ) och ägaren vill inte att han ska skos.
Men har hört mycket om boots till hästar. Hur fungerar det? Var kan man köpa det till shettlandsponny eller finns det ens så små storlekar? Vilken storlek är det i så fall? Vad rekommenderar ni för sort? Vad kostar det?

Mvh/ Frida
 
Sv: Boots med sula för shettis

Easyboot har små storlekar. Har 4 st till min shettis som jag använde under hösten när han blev öm pga felverkning. Kommer även att använda när vi ska ut och köra längre rundor.

Mina sitter perfekt, stadigt och är inte klumpiga.

Googla Easyboot så hittar du :)
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 456
Senast: Migo
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 838
Senast: shia
·
Anläggning Hej. Jag undrar vad ni tycker är viktigt med för och nackdelar med dessa två stall: Nuvarande stall (stall 1) * 30 min resväg dit *...
Svar
10
· Visningar
1 640
Senast: Trolle
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 068
Senast: exotic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp