Borås Int. Utställning

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare puman_22
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 788
P

puman_22

Ja i morgon bitti bär det av till Borås och ännu en ny utställning. Sist plockade min ögonsten hem 4 rosetter. :love: Får så hur många det blir i morgon, vi har ju inte gått rosett-lösa hem i från någon utställning hitintills. :D Några fler som ska till utställningen i Borås?

Jag åkte inte till Borås, däremot gjorde min mamma det. Hon visade en borzoi, unghund. Han blev 2:a bästa hane med ck, roligt! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
793
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 771
Senast: Rugge
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 623
Senast: ildiko
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 567
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka