Borde inte denna del av forumet handla om föräldrar och hästar i samma mening?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare ImFabulous
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 141
Sv: Borde inte denna del av forumet handla om föräldrar och hästar i samma mening?

Om mina barn inte blir hästintresserade kommer jag att bli så SÅRAD! :p

Sv: Borde inte denna del av forumet handla om föräldrar och hästar i samma mening?

Jag har tänkt att köpa en liten shettis under graviditeten och lära upp den till en bra barnponny till min unge/ungar. Tappar dom intresset sen kommer jag alltid att kunna köra den i alla fall! Har alltid vart en dröm för mej att ha shettis, och min Pigge jag har nu är löjligt förtjust i shettisar, så dom ska få bli boxkompisar kanske? Får se, men en shettis blir det till den tiden, sen om det blir barnens eller min får tiden utvisa..;)

Liknande trådar

Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 084
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 018
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 420
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 646
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Hur lär man sig att leva ensam?
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur