bordercollie

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jullan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 872
Sv: bordercollie

Vi är flera här på buke som har border collie. Själv har jag haft bc i närmare 15år, både vallare och annat arbete.
Vad vill du veta?

MvH Pippi

hade en bctik innan...dock bara i cirka 1,5 år, då hon hade exokrin pancreas insufficiens...och avlivades i oktober 2003=(
men hon var en mkt krävande hund som ville ha mkt uppmärksamhet och alltid något att göra..men det är nog en härlig hund om man har erfarenhet av hundar innan

hej igen!

jo jag funderar på att skaffa en bordercollie..
jag har hunderfarenheter, haft hund förut och vet att just bordercollien är aktiv och behöver ett aktivt liv- vilket den kommer att få hos mig! kan inte ni som har en bc berätta om den, hur länge ni haft den, vad ni gör tillsammans osv!? skulle bli jätteglad :)

hälsningar /j

Liknande trådar

Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
205
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 404
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 122
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 005
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka