börja tävla

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Klaris
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 371
K

Klaris

Vad är det igentligen för kort å grejer man behöver för att få tävla? grönt kort, pass, licenser m.m. ? Och på vilken nivå behöver man det? mste man ha grönt kort för att tävla på klubbnivå oxå? :confused:

tacksam för svar:crazy:

Sv: börja tävla

klubbtävling: medlemskap, vaccinationsintyg (en del klubbar kräver att man har grönt kort)

lokal: grönt kort, pass, vaccinationsintyg, ryttarlicens

regional: grönt kort, pass, vaccinationsintyg, hästlicens, ryttarlicens

Pass måste du ha oavsett om du tävlar eller inte

Senast ändrad:

Ok du inte har ett grönt kort kan du ta med dej en annan som har det:) Licens måste man ha till sig men inte till hästen om man tävlar lokalt :)

aha.. okej, hoppas jag kan börja tävla lite snart :)

Ok du inte har ett grönt kort kan du ta med dej en annan som har det Licens måste man ha till sig men inte till hästen om man tävlar lokalt

du får ju inte lösa tävlingslicens om du inte har grönt kort.... så hur tänker du nu??

Om man är under 13 så får man tävla på en vuxens gröna kort, dock när man har fyllt 13 får man skaffa eget.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
991
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: Ramona
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 645
Senast: Lady_S
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
831
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Magen efter graviditet(er)
  • Handdukar
  • Smart watch

Hund, Katt, Andra Djur