Cita Trådstartare 21 Mar 2008 #1 Finns i 2 storlekar, men hur långa är de? Stl: S= M ,passar till 13" M= L ,passar till 15" och 17" Någon som har en sådan padd som vill mäta?
Finns i 2 storlekar, men hur långa är de? Stl: S= M ,passar till 13" M= L ,passar till 15" och 17" Någon som har en sådan padd som vill mäta?
mizzfritzi 21 Mar 2008 #2 Sv: Börjes bomlösa padd för 109:- jag har M=L, men den finns inte hemma så jag kan inte mäta. Men den passar en normalstor bomlös kan man nog säga.
Sv: Börjes bomlösa padd för 109:- jag har M=L, men den finns inte hemma så jag kan inte mäta. Men den passar en normalstor bomlös kan man nog säga.
K Krulidut 21 Mar 2008 #3 Sv: Börjes bomlösa padd för 109:- är inte de ganska dåliga? har förmig att jag läst det här på buke ett X antal gånger
Sv: Börjes bomlösa padd för 109:- är inte de ganska dåliga? har förmig att jag läst det här på buke ett X antal gånger
Cita Trådstartare 22 Mar 2008 #4 Sv: Börjes bomlösa padd för 109:- jag ska inte ha den till en bomlös så det skulle vara jättebra om någon kunde mäta
Sv: Börjes bomlösa padd för 109:- jag ska inte ha den till en bomlös så det skulle vara jättebra om någon kunde mäta
mizzfritzi 22 Mar 2008 #7 Sv: Börjes bomlösa padd för 109:- jag har en sån padd, men jag köpte ilägg från torsion som jag plockade i börjespadden. passade perfekt och ger en bra kanal
Sv: Börjes bomlösa padd för 109:- jag har en sån padd, men jag köpte ilägg från torsion som jag plockade i börjespadden. passade perfekt och ger en bra kanal
K Krulidut 23 Mar 2008 #8 Sv: Börjes bomlösa padd för 109:- okej jo tänkte väll, har just förmig att inläggen inte är bra men byter man ut dem är det väll kalas
Sv: Börjes bomlösa padd för 109:- okej jo tänkte väll, har just förmig att inläggen inte är bra men byter man ut dem är det väll kalas