Börjes bomlösa padd för 109:-

Trådstartare
Finns i 2 storlekar, men hur långa är de?

Stl: S= M ,passar till 13"
M= L ,passar till 15" och 17"

Någon som har en sådan padd som vill mäta?

Sv: Börjes bomlösa padd för 109:-

jag har M=L, men den finns inte hemma så jag kan inte mäta. Men den passar en normalstor bomlös kan man nog säga.

är inte de ganska dåliga? har förmig att jag läst det här på buke ett X antal gånger

jag ska inte ha den till en bomlös så det skulle vara jättebra om någon kunde mäta :)

jag har en sån padd, men jag köpte ilägg från torsion som jag plockade i börjespadden. passade perfekt och ger en bra kanal:)

okej :) jo tänkte väll, har just förmig att inläggen inte är bra men byter man ut dem är det väll kalas :)

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
241
Senast: sweep
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
621
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
542
Senast: warg
·
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
540
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka