AraSlei 6 Apr 2004 #21 ja... typ hööks e asdyra tycke ja!! vem vill ge 150 spänn för ett par benlindor?? alltså inte fyra då utan TVÅ???
ja... typ hööks e asdyra tycke ja!! vem vill ge 150 spänn för ett par benlindor?? alltså inte fyra då utan TVÅ???
AraSlei 7 Apr 2004 #23 jo men asså ialf?? Ja menar bara för att dt är märkeslindor behöver ju inte dt betyda att det är bättre kvalité??
jo men asså ialf?? Ja menar bara för att dt är märkeslindor behöver ju inte dt betyda att det är bättre kvalité??
S Sirisiri 9 Apr 2004 #25 Håller med helt och hållet! Jag har faktiskt nästan bara bruna och mörkblåa grejer!
T Tican 9 Apr 2004 #26 Om du jämför med Aerborn på andra ställen ser du att det är helt normalt pris, du kan hitta både billigare å dyrare.
Om du jämför med Aerborn på andra ställen ser du att det är helt normalt pris, du kan hitta både billigare å dyrare.
AraSlei 9 Apr 2004 #27 jo... dt kan jag tänka meii... Men det behöver ju inte vara bättre kvalité bara för att det är ett litet "märke" på dom.. eller hur??
jo... dt kan jag tänka meii... Men det behöver ju inte vara bättre kvalité bara för att det är ett litet "märke" på dom.. eller hur??