Börjes nya träns i svart?

Tigertofflan

Trådstartare
Jag har faktiskt fastnat lite för Börjes nya Kingston-träns. Är det någon som vet hur det ser ut i svart?

2009.jpg

Sv: Börjes nya träns i svart?

Som alltid, japp det är ett mylerbett, men skippa bettdiskusionen & svara på henens fråga i stället;) det finns redan 1000 betdiskusioner...

Jag har faktiskt fastnat lite för Börjes nya Kingston-träns. Är det någon som vet hur det ser ut i svart?

2009.jpg

Så dumt. Jag var ju där idag. Men jag kollade och klämde på nästan alla träns och det där såg jag inte. Kanske är det slut i butiken?

Kandaret är däremot riktigt fint för att vara så billigt. Eftersom bridongremmen är lös kan man ha det som träns om man vill...
2020.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Oj, ja, då har det tagit slut fort!

Kandaret såg ju trevligt ut :) har dock så många engelska träns redan och behöver inte ett till :)

jag tycker om deras träns med V-ringat pannband faktiskt :) fast det är bara pga pannbandet. har letat efter ett stilrent v-ringat men det finns ju ingen annan stans, inte vad jag sett iallafall.

men hur gör man, går det att beställa en vara när det står hmm hur ska jag föklara då...
men man kan ta info, och sen dendär blåa rutan som det brukar stå köp i står det välj, och sedan när man trycker på välj här så står det saldo:inkommande. alltså vad menar dom med det här kan man beställa det fast det tar längre tid eller hur är det? förvirrad :p

Lagervara: produkten finns i lager.
Inkommande: produkten är på väg hem från leverantören.

har du testat att kolla på första sidan där det står:

Förklaringar:
Lagervara: produkten finns i lager.
Inkommande: produkten är på väg hem från leverantören.

Det där tränset är supersnyggt! Kan inte nån ha en bild på ett svart så man får se :D Fast jag är lite kräsen och vill varken ha vita sömmar eller mässingsspännen :angel:

men om du varit inne på börjes hemsida så måste du ju sett den texten......

Haha, nej, mässingspännena vill inte jag heller ha.. Men de flesta sånnahär träns är så snygga i brunt, när färgerna går i brungula nyanser, men den svarta versionen blir gärna svartvit eller svartgrå... helt kantigt liksom :crazy:

men om du varit inne på börjes hemsida så måste du ju sett den texten......

:rofl: Jag har varit inne på sidan fler gånger än jag orkar räkna, ändå har jag missat förklaringarna. Inte för att det har haft ngn betydelse. Och dessutom fick frågeställaren svar på sin fråga här i tråden, vänligt.

fattar inte hur ni missar den när den är så tydlig på sidan..
men det är klart att det är jobbigt att leta på sidan (eller bara kolla på första sidan) det är ju mycket enklare att fråga folk än att ta reda på saker själv..

Jo, jag har svårt att se att det skulle bli snyggt i svart, men jag gillar inte brunt läder :P Alla mina grejer är i svart;)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
16
· Visningar
565
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Senast: Capybara
·
Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
552
Senast: Shixle
·
Utrustning Vet någon vad det var för märket på värmebalja som började brinna? Eller var det hemma bygge...
Svar
6
· Visningar
803
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Diskbråck
  • Gps-halsband