Börjes nya träns i svart?

Sv: Börjes nya träns i svart?

Jag har ett annat tips... Inne i Börjesbutiken så hänger ett Frank Bainesträns med små stålspännen på och pullarnosgrimma i stl F. Iof utan tyglar, men priset är bara 759 kr. Ett fynd MAO.

fattar inte hur ni missar den när den är så tydlig på sidan..
men det är klart att det är jobbigt att leta på sidan (eller bara kolla på första sidan) det är ju mycket enklare att fråga folk än att ta reda på saker själv..

Och här kommer den gladaste av alla här på buke:angel:

Asch! Varför har jag så långt till börjed för!? :(

Ja... det är en riktigt bra affär att ÅKA till... och allt i Tingsryd är ju superbilligt... idag var jag och dottern där och badade i äventyrsbadet. Det kostade 45 kr för mig och dottern gick gratis!!! :D :D

Fatta billigt!

de 'r sjukt billigt där alltså.. äta och hela köret =) Hoppas ni passade på att fika upp i affären också =P

de 'r sjukt billigt där alltså.. äta och hela köret =) Hoppas ni passade på att fika upp i affären också =P

Vi brukar fika där, men vi hann inte denna gång... men det blir väl fler resor snart. Det är 5 mil dit enkel resa, men när man väl kommer dit så stannar man ju ett tag så det är väl värt resan!

Förra gången fyndade jag så mkt märkesvaror att resan betalade sig... :D

Asch! Varför har jag så långt till börjed för!? :(

Men ring dem då och se om de inte kan skicka det till dig? Det hänger ju i affären och de vet ju hur de skall fakturera och posta saker... ;)

Jag klämde länge på det eftersom jag älskar Frank Baines och har en hel del själv (men med mässingspännena). Det fanns inga märken på det efter slag eller naglar... Tränset hänger längst in, längst ner till vänster bland märkestränsen. Så, ring nu! ;)

skickar dom verkligen sånna saker som inte finns med i katalogen? har väldigt svårt att tro det! sätt istället någon på att köpa och skicka till dig som bor nära!

Japps de gör dem. Har gjort de två gånger åt mig, först ett pessoa shabrak och sen 2 mias. Så frågar man snällt så gör dom. Allt för att göra kunden nöjd =)

jaha=) de ska jag testa någon gång.. gäller ju bara att ha koll på vad de har i affären också..

hur mycket fick du ge för schabraken?

precis, annars är de ju inte så lätt men efter somjag varit där vet jagpå ett ngefär vad de har där.

vilket av dem? minns inte exakt men typ just lite över 400 för pessoa (var ca 2 år sen) och mias hopp, stax under 300kr (kan vara ute och cykla med mias priser menn kan leta redan på fraktsedeln, men inte just nu, var ca ½ år sen jag köpte dem)

Detta är jag sjukt sugen på i svart. Vad säger ni om det? Någon som vet hur det är i svart?

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
16
· Visningar
564
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Senast: Capybara
·
Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
552
Senast: Shixle
·
Utrustning Vet någon vad det var för märket på värmebalja som började brinna? Eller var det hemma bygge...
Svar
6
· Visningar
803
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur