Jate Volim
Trådstartare
Sv: Börjes
Delvis KL
Jag får väl uppdatera om vad som fick följa med hem
Blev inte mkt av Börjes egna grejer dock.
På stallbacken blev det en del i alla fall i form av elband, isolatorer, grindhandtag, bandskarvar, krubbor med spillkant, vattenhinkar med väggfästen, små saltstenshållare, stor saltsten, koner, bindringar, vikbar sadelhängare till uppbindningsplatserna, ringar till boxlåsen, spöhållare och extra kraftfoderhinkar med lock.
I butiken blev det bara en Kingston piké/t-shirt med märklig krage. Den var dock skön och billig och duger till mig här hemma. En borste blev det också och en svamp
Annars fick jag med mig:
Bruna senskydd + kotskydd, Eskadron Flexi Soft Pro Safe
Svarta konstläderboots, Eskadron
Brunt ylleskrittäcke, Mias rs
1 par svarta benpaddar, Magnet Health
Bruna helskodda ridbyxor, Cavallo
Lila Softshell-jacka
Globus tredelat eggbett, jättesmalt med små ringar
Effekt läderbalsam
Jodopax gel
Sen lyckades vi kränga ett släp av Rolf Eriksson också. Ett Kylinge som verkar kanon
Var dock ett elände att ta sig dit nu när vägen är stängd 
Sen handlade mor min en hel del också men det får stå för henne
Hoppas att tråden kan leva vidare i fortsättningen också, jag åker väl snart igen och jag gissar att andra åker regelbundet och kan vara i behov utav tips.
Tackar för all info som kommit
Mvh Jate Volim
Delvis KL
Jag får väl uppdatera om vad som fick följa med hem
Blev inte mkt av Börjes egna grejer dock.
På stallbacken blev det en del i alla fall i form av elband, isolatorer, grindhandtag, bandskarvar, krubbor med spillkant, vattenhinkar med väggfästen, små saltstenshållare, stor saltsten, koner, bindringar, vikbar sadelhängare till uppbindningsplatserna, ringar till boxlåsen, spöhållare och extra kraftfoderhinkar med lock.
I butiken blev det bara en Kingston piké/t-shirt med märklig krage. Den var dock skön och billig och duger till mig här hemma. En borste blev det också och en svamp
Annars fick jag med mig:
Bruna senskydd + kotskydd, Eskadron Flexi Soft Pro Safe
Svarta konstläderboots, Eskadron
Brunt ylleskrittäcke, Mias rs
1 par svarta benpaddar, Magnet Health
Bruna helskodda ridbyxor, Cavallo
Lila Softshell-jacka
Globus tredelat eggbett, jättesmalt med små ringar
Effekt läderbalsam
Jodopax gel
Sen lyckades vi kränga ett släp av Rolf Eriksson också. Ett Kylinge som verkar kanon
Sen handlade mor min en hel del också men det får stå för henne
Hoppas att tråden kan leva vidare i fortsättningen också, jag åker väl snart igen och jag gissar att andra åker regelbundet och kan vara i behov utav tips.
Tackar för all info som kommit
Mvh Jate Volim