Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag köpte deras stövelskaftsträckare och den ena sprack näst intill med en gång blir att åka dit och reklamera dem i nästa vecka. Tråkigt, blir inte ett nytt par av dem iaf.
Har fotat prylarna såklart Men har dem i kameran och hittar inte sladden Har inte letat jättemkt så den dyker nog upp inom kort. Bilder är på väg i alla fall
Jag tycker att Börjes brallor är kanonbra, de helskodd är de som jag använder. Men provar man ett par Cavallo/Pikeur/Eurostar/Kyra eller något annat i den prisklassen så känner man ju klart en skillnad. Jag använder mest "dyrare" byxor men har även Börjes och är mer än nöjd. Dock följde inga med hem sist då jag provade Cavallo både före och efter och då känns Domino si sådär Men de är mjuka och håller bra med tanke på priset. Har ett par beige med brun skoning som jag haft i ett par tre år och fortfarande inte nämnvärt slitna.
Kanske bör tillägga att jag är ca 165-167 och strl 38. Stor rumpa och lår :S och smaal midja. Vad jag väger vet jag inte precis men 60 kg kanske. Men det kanske kvittar, längd och strl är väl den info som är viktigast...?
Blir många inlägg i rad av mig
Bucastäckena var SNYGGA! Jag gillar annars brun, beige, khaki, oliv och andra naturtoner. Rött, vitt och svart är det skarpa i min stallgarderob men de mintgröna täckena hade helt klart gjort sig på mina pållar Kändes dock tråkigt att handla täcken på sommaren så det blev inga, var för snål
Jag köper ofta från Börjes. Tycker att kvaliten varierar beroende på vad man köper men går att resonera som så att köper man såpass billigt kan man köpa nytt om det går sönder utan att känna det som att ekonomin blir hårt drabbad.
Har även massor med märkesgrejer som även de varierat i kvalite, de har verkat jättebra men har haft någon svag del som ändå lyckats gått sönder.
Jag har dels inhandlat:
hinkar
krokar
sadelhängare
grimmor (läder o vanliga)
träns
regn-vinter-stall o svettäcken
benskydd
schabrak
borstar
fodertillskott (linfröolja, groddolja)
läder-hästvårdprodukter
m.m
Tror listan kan göras rätt lååång´
Hundavel & Ras Men min personliga åsikt är att desto större pudel desto lättare kan man se skillnad.
Toypudlar har jag aldrig kunnat gissa kön på och...