Jfrelin

Trådstartare
Jag var tvungen att ta bort min katt igår :cry:
Det var så hemskt.
Jag kom hem från stallet och det var blod överallt. Jag stoppade in den stackars katten i kattburen och mamma körde mig och katt, jag var inte direkt i stånd att köra, fort som attans till Albano. När vi väl kom dit konstaterades det att hon hade fått akut framfall av ändtarmen och gick inte att rädda. Jag satt med henne hela tiden och hon var lugn och spann men fy vad jobbigt det var ändå. Hade lyckats förtränga det sen senaste gången jag var med om att ta bort ett husdjur. Nu är hon i katthimlen och leker med alla mina tidigare katter.

R.I.P
Esmeralda :(
1998-2003
 
Usch! Jag vet hur det känns, vår ena katt avlivades i onsdags pga svår fip. :cry:
Rufus
2002-2003
R.I.P
:cry:
 
Tack allihopa. Tur att det finns folk som förstår hur ledsen man blir. Är trött på att höra "det var ju bara en katt?" från folk som inte har husdjur. Vaddå bara? det var MIN katt.
 
jag vet hur du känner dig....det samma blev med våran ena katt för nån månad sen,dock det var urinförgiftning,han gick inte att rädda heller.tyvärr var jagi nte stark nog då han skulle få sprutan och jag satt i bilen medans min mann var kvar med Nemouse hela vägen.jag ångrar det bittert idag att jag inte var med hela vägen och tycker du var otrolig stark som klarade det med din katt.
dom leker nog tillsammans i himlen nu med alla andra kissarna.
skickar en stor kram åt dig

Nemouse
1999-2003
 
Ush vad jobbigt det måste bara! och vilken chock att komma hem och se att det är blod överallt. *tröstkramar i massor*
 

Liknande trådar

Katthälsa För att göra en lång historia kort blev jag jourhem åt en honkatt akut. Den hade levt ett hårt liv. Jag frågade flera gånger om det...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 692
Senast: Emine
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 161
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 733
Senast: Hyacinth
·
Katthälsa Jaha, då har grannkatten troligen blivit påkörd, nån gång senaste dygnet. Mamma som är på besök kom ner och berättade för mig att...
2
Svar
24
· Visningar
2 240
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp