bortskämd hund

B

BeastieBabe

Vad ska man säga, jag och mamma ligger och tittar på TV i min säng, hunden sitter konstans i vägen så jag flyttar upp honom på mitt berg av täcken (har 3 täcken & 2 filtar i sängen(läs: dubbelsäng)) och där ligger han.. tills han böörjar hosta, och hosta igen och låtsaskräkas och hostar.. går å hämtar en kruka vatten åt honom som han ligger ner på sin täckestron och sörplar i sig medans jag håller i skålen.. :crazy: lat och bortskämd vovve, eller? :smirk:

normalt sett så äter han sin mat själv ur skålen och dricker själv. men ibland är han bara för skön.. :crazy:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 079
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Gammelvovven fick i April (om jag inte minns tokigt) något slags krampanfall,vi var till veterinären dagen efter och allt såg bra ut,vi...
Svar
11
· Visningar
13 092
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Dagarna har kommit, min 9 åriga cocker spaniel (han ser lite ut som en cavalier med med lite taxben!) blandraspojk (Shitzu 20% Cocker...
Svar
19
· Visningar
1 706
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp