Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Beställ ett nytt men tänkt på att det kan bli problem om du måste avliva hästen, enligt min hästveterinär så gäller andra regler då för avlivning/slakt i och med att det inte är orginalhandling. Men sådant går ju att kolla upp via statens jordbruksverk eller Svenska ridsport förbundet.
Ekonomi & Juridik
Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare.
Vi har en ponny sedan 3 år...
Ekonomi & Juridik
Kollade nu på mina försäkringspapper, har hos folksam. Kan se dom har ökat med 1000 kr om året alla senaste åren. Så varje gång jag får...
Ekonomi & Juridik
Hej, jag och min sambo har köpt en liten hästgård. Det är stall och bostadshus på en fastighetsbeteckning om ca 2,6ha med 1ha skog, 1ha...
Kropp & Själ Har lite panik. Gått upp ca 4 kg på tre månader. Först två veckor med snabba kolhydrater, sedan tre veckor med gips och påsk (med mycket...
Ekonomi & Juridik Och för den tredje parten är det fortfarande ett ställningstagande om de ska eller inte ska föregripa domslutet.
Oavsett om det är en...