M
miss_willow
Jag blir så trött på honom! Han följer efter mig vart som hällst men åka transport då vägrar han. Igår tog det tillexempel två timmar, på dit vägen(till tävling) inga problem, men hem.. Nej, då tänker han inte gå in! Och det är rena rama dumheter. Han slänger sig på linor och går mot allt. förutom spöt.. han går in, och kommer ut på en gång. han har åkt transport minst 100 ggr i sitt liv och aldrig varit något priblem fören på senare år. Han blir inte stressad, rädd, agresiv eller nervös han bara ställer sig där och fjantar sig. försöker inte sparka eller någoting bara inte gå in liksom.. fick hämta folk, och de sa att de bara var dumheter. och samma sak förra tävlingen fick ta hjälp av tränare och de kände han sen gammalt och de sa att de bara var fjanteri. Men vafasiken så där kan han ju inte hålla på om vi ska åka omkring mycke i vår
.
Han är en mycket bossig ponny som är ledare i sin hage och tror han blev valack rätt sent. han försöker i princip sätta oss på plats men hur ska man göra för att visa att han inte kan göra så mot mej. hur ska jag sätta han på plats? nån övning eller nått.. ´för de här börjar bli jobbigt.
Han är en mycket bossig ponny som är ledare i sin hage och tror han blev valack rätt sent. han försöker i princip sätta oss på plats men hur ska man göra för att visa att han inte kan göra så mot mej. hur ska jag sätta han på plats? nån övning eller nått.. ´för de här börjar bli jobbigt.