Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Breccia_ skrev:Någon annan här inne som använder sig av det?
Min har gått med det fr.o.m. i torsdags och det för att han ska slippa vara kall om ryggen för han har lång värmningstid vid ridning.
Har ni märkt någon skillnad?
Breccia_ skrev:Ah du e så bra, vi har samma produkter o du är mkt mer påläst
Jag tycker han var mer lättuppvärmd efter att ha haft täcket ett dygn.
Sen krämade jag på med samma täcken som han brukar ha; BoT, stalltäcke och vintertäcke, dom har ju inte jättemycket yta att röra sig på direkt, fast bra storlek för att gå själv faktiskt.
Lord Owen skrev:Ja, om det är lite fodrat så värmer det ju även om hästen i sig är "kall".
Ja, jag är förvånad över att schabraket är så billigt, trodde det skulle vara dyrare.. Men det känns optimalt att ha schabrak och ländtäcke när man rider ut på vinter/hösten.![]()
Ja precis, han har ett jättemysigt från HorseGuard, kanske 200-250g fyllning och så sitt vintertäcke över hela tiden, han blir aldrig svettig så jag tycker det är ultimat att täckena torkar på honom om dom ens blir blöta/fuktiga på ryggen, impregneringen i mina Horseware släpper aldrig!
Vad skulle schabraket kosta då? Man kanske ska köpa ett när man ändå fyllt år och har kvar lite pengarRidtäcket får jag vänta med tills nästa säsong tror jag...
Yep, din lista har jag hört om.![]()
Jag berättade ju min med.. den är låång nu.
Hoppas jag hittar en billig sadel som passar så jag kan använda resten av pengarna till annat.![]()
Haha, vi har bra listor tycker jag! Vi vill ha i stort sett samma saker - fan vad bra smak vi har
Ja en hyffsat billig sadel var det ja... Det kommer aldrig gå! Jag hittar ingenting som går att lösa. Hoppas att dom som ska ta Ubble på foder köper honom, då ska han finansiera en Amerigo, punkt slut!
Schabraken såg väl helt vanliga ut tyckte jag.. Vardagsschabrak. Fast de kunde ju gärna fått komma i RG-format.![]()
Vardagsschabrak är det jag behöver, eller jag vet inte. Jag har mest vita och creme-färgade och dom vill jag kanske ha på tävlingsbanorna någon gång, vem vet menar jag.
Ja tänk dig ett skitsnyggt som ser ut som RG! Eller iaf Equiline... Och så kan man få välja färger *drömmer*
Varför kan du inte rida nu?
Vi krockade i lördags och när chocken släppte blev jag som sjuk, har feber om nätterna och orkar knappt nånting alls.
Hästarna har vilat sen i söndags nu, Wille ska börja gå med mamma imorn och på torsdag vilket är tur, snart kryper han väl ur skinnet. Ubble går iaf med på det mesta. Dom fick komma ut o skritta o söndags men måndag o idag har jag varit helt slut när jag mockat och gjort hö och jag kan inte kompromissa bort det precis
Jag är lite putt såhär i efterhand att jag inte köpte fleecetäcket istället för stalltäcket (fleece hade inte kommit när jag köpte mitt).
Oj, finns det fleece oxå? Det kanske man ska ta o införskaffa också, att ha när man åker iväg och så menar jag. För jag behöver verkligen meeeeer täcken... Host.
Som jag sa förut, du har tur du!
Jag vet, jag har blivit en gullunge som får låna vad jag vill och jag älskar varje sekund av det!