Enya

Trådstartare
Vi ( jag och min man ) har letat efter boxerkennlar på internet, men vi hittar inte så bra. Någon som har ett bra tips på hur man kan titta på olika kennlar?

Sedan undrar vi det ungefärliga priset på just boxer? Och så har vi hört att boxerns psyke påminner lite om dobermannens, någon som har någon åsikt oim det?

Min man har haft en boxer tidigare och tycker att den rasen är "den bästa", vad tycker ni?

Kanske lite luddiga frågor... :D :o

Sv: Boxer

Kan tyvärr inte svara på din frågor om Boxer då jag inte har nån erfarenhet av den rasen, men här finns Boxer i södra och Svenska Boxerklubben . På de sidorna hittar du både information om rasen och en del uppfödare!

Liknande trådar

Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 048
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
408
Senast: Annat
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
854
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ung kille
  • Ögonfärg
  • Sängproblem...

Hund, Katt, Andra Djur